Het groeimodel ‘Succes in Vers‘ toegelicht
U als product/merkeigenaar & de rol van Versinzicht
Ondernemen is met een gezonde ambitie investeren in de groei van uw product of merk. Echter is alleen ambitie niet genoeg. Om ‘succes in vers’ te kunnen realiseren zijn er een aantal kritische succesfactoren van toepassing. Deze basisvoorwaarden zijn het fundament voor succes. Voor u als ondernemer en product/merkeigenaar is van het belang om hiervan bewust en overtuigd te zijn.
Naast ambitie is het van belang om met een visie te willen werken aan een strategische aanpak. Hiervoor is het ook nodig om samen te werken met alle relevante schakels in de keten. En daarbij streven we in alles naar een excellente uitvoering.
Hiermee beschikken we over de ‘de will’ voor de ‘goeie groei’.
Versinzicht beschikt vervolgens over de vaardigheden (‘skills’) om op dit fundament te gaan bouwen. De rol van Versinzicht is om vanuit deze basis gefaseerd en gefundeerd in te spelen op de groeidrijvers bij versspecialisten en daarmee op het consumentengedrag.